Lidl Nederland

Op weg naar morgen!

Wij willen altijd het beste voor onze klanten én de wereld om ons heen. Vandaag en in de toekomst. Daarom werken wij voortdurend aan een goede balans tussen commercie en het met zorg omgaan met mensen, dieren, grondstoffen en het milieu. Zo creëren we blijvende meerwaarde op lange termijn.

De grondbeginselen van Lidl zijn ‘klantgerichtheid’ en ‘eenvoud’. Want alleen door goed naar onze klanten te luisteren komen we tegemoet aan de wensen en behoeften van de samenleving. Dit ziet u terug in ons assortiment, waar steeds meer producten met extra aandacht voor sociale en ecologische aspecten zijn geproduceerd. Door onze bedrijfsprocessen eenvoudig en kostenbewust in te richten besparen we op het gebruik van energie en materialen. En daar zit natuurlijk een voordeel aan voor onze klanten. Want, wat wij besparen krijgen onze klanten van ons terug in de vorm van een verantwoorde toekomst en de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs. Lidl is ‘Op weg naar morgen!’.

‘Op weg naar morgen!’ komt tot uiting in 5 pijlers waaronder Lidl initiatieven ontplooit: Assortiment, Gezondheid, Maatschappelijke betrokkenheid, Onze medewerkers en Klimaat.

Meer informatie kunt u vinden op www.lidl.nl onder 'Verantwoordelijkheid'.



Bedrijfsgegevens

Actieve thema's